Wednesday, August 20, 2008

Shabby Pink

Mlm ni pink mata hitamku hehhe...seperti mana kita minat shabby seperti itu kita minat pink...tp kita memang pun suka warna pink sejak dari zaman tok kaduk lagi...ish..kenal pun tidak tok kaduk tu kan..pandai2 je cakap dr zaman tok kaduk...heheh...apa aku bebel ni dah la..nak citer pasal shabby pink...hehehe...cantik kan..malas nak buat ulasan...korang ulas la sendiri ye...ponat den ni hehe...nak tido dah...happy viewing hehe








ni ye yang ade folk art painting...






apa pun semua ni memang kita minat sangat2 lebih2 lagi yg ade folk art painting tu memang lawo..ehehe..tp mahal..kat malaysia ni pun mahal..bukan senang nak melukis weeeehhhhh

oh ya

ps: Credits to soshabbypink blogspot..i hope she don't mind i took her photos to upload in this blog..because i love shabby and pink so much..:)

1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin