Tuesday, August 26, 2008

shabby things

mlm ni letak gambo2 shabby



cantikkan set cawan dan teko ni


bird house... ingat nak letak benda alah ni la kat luar..kalau dah ade rumah..(bila ntah dapat rumah ni ha) ehhe


cantik la yang ni..tak jumpa lagi kat malaysia jual


cantik teko..ni mesti mahal ni


serving tray ni..ade jual kat sini...boleh la carik hehe..kalau berkenan..


yang ni pun cantik gak..tapi tak tau la ade kat sini ke tak



ni kalau letak kat garden ok ni..hehe


jam pinnnnnnkkkkk hehe


ni kita tak pasti apa kegunaan dia..hmmm...*think*


cantik kan kusi dia..hiks


ok tu je tayangan utk malam ni ...jumpa lagi ehhehe ..tak sihat sebenarnya ni...nak demam rasanya..sebab sejuk sangat tadi kat opis..ok la ek...

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin