Saturday, August 23, 2008

Today at 23.8.2008

Salam,

hr ni penatnye...dr pagi keluo..ni ha br je balik..pergi baiki kereta...pergi carre4 ..pergi nilai...tgk rumah lepas tu gi nilai 3...pastu gi melawat rumah kat Puchong..banyak tempat singgah ko..tengok rumah ..melawat rumah..mcm banyak sangat rumah...pergi Nilai tu niatnya nak tgk rumah..dah terberkenan pulak...pastu insyaAllah kalau rumah itu ditakdirkan menjadi milik kita insyaAllah hujung tahun ni akan jadi milik kitaorang la..maklumla nak beli rumah second hand..bukan rumah baru,..ramai tul org berkenan kat rumah.tu ..harap2 semua urusan di permudahkan Allah..Amin..kita berkenan sangat rumah tu..tp kalau tak de rezeki rumah tu takpela kan..nak buat camne..hmm..ni tengah tunggu nasi masak ni...tengokkk...balik2 berjalan kena masak lagi ...takpela...sebab breakfast ngan lunch dah kat luar..dinner ni masakla kan...nasi ku dah berbauuuuuu....dah masak la tu hiks...nak gi tgk nasik plak...dah lapoooo dah ni..dah la ujan tadi tak berenti2 kat Nilai..balik KL pun ujan lagi ....tu yang lapoo cepat tu ...ok la kita pen off dulu...nanti kita tulis lagi hehe....

1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin