Thursday, August 28, 2008

Today at 28.8.2008

Updated:



ni la aksi maut tu..minum sup hehe


ni aksi manja kakak..melekap ke tingkap..


Salam,

selamat pagi pada semua..hari ni awal ye memblog heheh...saje je...sementara tak de kerja lagi ni..br lepas bekfes...hr ni tengahari ade jamuan..jamuan sempena perpisahan member satu opis..pastu menyambut ramadhan la kot sekali..bestnya tak sabo ehhe...
semalam balik kul 7 lebih..tengah hujan lebat tu...pastu amik anak pun dah kul 7.30...awa bila amik dia..dia tanya nape umi ngan abah amik dia lambat..dah malam dah...kata dia..nak buat camne dah hujan..tp dia mcm tak faham ..mujur ade beli kinder Joy..sukala dia..dah lama dah dia nak...adik ok je kita amik..dia tengah makan keropok lagi ehhe...buat muka selamba je...hehe..pastu disebabkan dah malam balik..perut ku dah nyanyi lagu mawi (mawi lagi ahaks)..terpaksalah gi cari makan..tengah2 ujan lebat tu jalan jam..sampai gak kat pizza hut..asyik pizza hut je kan..sebenarnya pizza hut byk bawak kenangan ,,.nanti2 la kiter citer..anak2 suka sup cendawan tu..siap bertambah lagi..umi nak buat tak reti ..makan jela ko kat pizza hut..gambo ade..tp tak transfer lagi...hehe..kerakusan adik minum sup cendawan ..bukan hirup tau minum ko hehehe..

okla pen off dulu ...see u hehe...

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin