Friday, August 29, 2008

Today at 29.8.2008

Salam,

Ni ade kat umah ni..hr ni balik rehat tengahari kat umah...boleh tido2 gitu..hehe...jap lagi nak pi kerja la ni...tunggu hubby balik dari solat jumaat..(dia tak kerja ari ni..gi servis keta).okla esok kita dah balik kg...so di kesempatan ini kita ingin mengucapkan ..cewah....selamat menyambut hari merdeka...

MERDEKA!

MERDEKA!

MERDEKA!

(patriotik la plak hiks)

dan juga selamat menyambut bulan ramadhan ..semoga segala amalan kita semua di bulan puasa ni diterima Allah hendaknye..banyak2 la beramal ye....kita dah susah nak terawih sekarang ni..semenjak ada anak.ni payah sket..tak de org nak jaga..

oh ya...anak kita pun sambut befday esok...sambut ngan sepupu sepapat nya kat kg la...

ok...pen off dulu...nak bersiap nak pi koje la plak aku ni...hehe

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin