Monday, December 22, 2008

Kita insap diri...




Jadi cam ni kan...baru kita tahu kita sayangkan hubby sangat2 ...love him so much...
i can't live without him..he's my 1st love..will be my end love..biarlah hubungan kami kekal dari dunia hingga akhirat..Amin.tadi pun kita yang terlebih panik.sampai nangis2 semua.sampai dia kata "umi, janganla nangis camtu..", masa dia duk tahan darah dari keluar isteri mana yang tahan tengok darah tak berenti2 keluar .habis baju semua basah..sampai seluar..dalam kepala ..hanya duk pikir ok ke hubby aku ni..puas tanya ada sakit kat dada ke..dia kata tak de...kita pulak tak sempat nak bg dia baju baru sebab tak balik umah....ni pun duk terbayang2 kejadian tadi...i am really worried if that thing happen again in future....nasib baik org kat kg call tanya camne...nasib baik ade awatif...dengan celoteh nya make me happy....

9 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin