Saturday, December 20, 2008

Today at 20.12.2008

Salam pg sabtu,

Ni dah banyak kali berulang alik ke bilik air sejak dari pagi tadi..sakit perut la..salah makan agaknye..aduilerr...pagi ni masak nasi goreng cina..tak de sayur sebab diaorang pun tak makan..letak udang je..hehe...kebetulan adik ipar ade..sebab dia dah habis cuti dah nak masuk balik U dia..ade lah kat umah.ni..hubby pun gi servis keta..malas nak ikut dah..penat la kat bengkel tu..memang ade carre4 area tu..tp dah memang tak larat dah nak tunggu keta tu siap dalam 2-3 jam..pastu kita memang tak de apa nak beli carre4 penatla duk layan budak2 ni..lg pun kita tak berapa sihat sangat lately...gastrik dan macam2 bendala...ujian Allah bagi kita terima jela.:)

Okla mungkin tengahari ni keluar kejap berjalan2 ..nak ajak hubby gi sureheboh la kat bukit jalil hehe...oh ya...semalam kan...kita keluar jugak ke Jalan Tar ..gi Semua House..menjengah ke topgirl ..beli baju hehehe...blouse 3 helai, 1 skirt...nanti ade masa kita snap gambar beg top girl..warna pink uuuuu....hehehe..

ok till then see u in nest entry

4 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin