Friday, December 26, 2008

Today at 26.12.2008

Salam pg jumaat,

ni kita kat umah...hoorayyyyy...cotiiiiiiiiiii....kita tengah mengantuk ni....hehe....(bg korang jeles) hehehe..tak dela....kita rasa ngantuk mungkin tak cukup tido kot sebab asyik terkejut2 je semalam...entahla nape...

pastu pg ni dah bekpes..adik ipar ade..kebetulan dia belum ade kelas..dia datang masa hari selasa lagi..sebab nak mintak dia temankan hubby at least bila dia ade kat umah ok la sket...

okla ..kita malas nak tulis panjang2 ...laptop ni dah tak betul ni..keyboard dia tak betul ni..geram tul kita ..ok la see u in next entry ..bye

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin