Friday, June 18, 2010

Cabutan bertuah father's day



This is my 1st time masuk contest..heheh..rasa nak masuk lak




This is my lovely hubby and his daughter hehe....kita suka gambar ni sebab pada kita cantik sangat ....nampak sangat hubby sangat penyayang pada anak2nye(memang dia penyayang pun heheheh) skrg ni anak kita yang bongsu nak abah dia je yang suap kan dia..sian ummi dia kan..huhuhu sedih..tapi apapun this is my beautiful family..i love him and them so much heheh

memandangkan kita tak sempat lagi nak pikir apa2 hadiah untuk hubby...so apa salahnya kita masuk contest ni kan..kalau ade rezeki adala..kalau tak de takde la just suka2 heheh...

pssssttt....sawsaw lady..bestla your contest..hehehe















1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin