Thursday, July 8, 2010

kaya



salam Pg khamis, cantikkan perodua MYVI limited edition ni kan..hehehe..cam warna pink..tapi nama dia dazzling red huhuhu..

ade citer sebenarnya...

semalam cakap kat hubby masa tunggu makanan ..jom kita gi beli MYVI ehhe..sebab nampak dalam suratkhabar warna pink hehe(apa2 yang berwarna pink semua nak beli huhuhu...).sebenarnya saje gurau .pastu awa pun menyampuk

awa :umi ngan abah kan tak kaya camne nak beli myvi ..(huhuhuhu terkedu ku seketika ...)

Ummi : kita pun tanya la..kalau org kaya camne.? (sambil hubby pun keluarkan duit rm40 dalam poket dia)

hubby : ni abah keluarkan duit ..abah kaya tak? (tanya hubby huhuhu)

awa : ni rm40 (sambil gelak2) sket je..

ummi: habis tu kalau kaya duit dia banyak mana?

awa: kalau kaya duit mesti 1000 Juta (huhuhu...1 juta aku rasa dah kaya anak aku leh sebut 1000 juta huhuhuhu)

ummi : Cuba awa tengok..rumah kita dah 2 tingkat(saje la ni nak tengok awa tu cara dia pikir camne)...kita tak kaya ke?

awa : tak..org kaya rumah tiga tingkat (huhuhu...sabo jela..hubby kata mata duitan betul niiii ehhe)

awa : camne ummi ngan abah boleh ade duit banyak sket(kalau kaya banyak sangat..kitaorang ni duit banyak sket..itu definisi awa)

abah: abah ngan ummi kerja la..belajar pandai2 pastu kerja...nanti awa kena belajar pandai2 la baru leh kerja...

awa : awa nak jadi doktor gigi la ummi.banyak duit(huhuhu..sabo jela...)

perbualan habis kat situ jela sebab makanan dah sampai...mata duitannn uuuuu..huhuhu..ikut sapa pun tak tau(sambil kelip2 mata)...hehehe.....

budak sekecik tu pun tau kaya camne...hmmm..nak kena kaya nihhhh..hahaha


3 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin