Friday, October 8, 2010

gelagat anak2

sorila malas nak rotate hehe...awa pakai topi konvo sampai tido2 huhuhu


tukang pegang bunga ehhe

adik ngan dik idah nye

sebenarnya kita el jaga si adik demam panas ...petang semalam amik dah panas badan dia..gi amik ubat kat klinik makan ubat pun cam tak kebah..pagi2 tadi masa bangun nak gi kerja...rasa badan dia panas sangat....hubby decide el la..kita pikir kerja banyak sebab memang ade benda nak kena wat pagi ni huhuhu....tp takpela decide el la...sebab masa minggu lepas si kakak tu demam masa tu kita outstation sian hubby handle sorang2 ...takpela kita el la....kalau ade apa2 kan payah lak hubby nak handle...sekarang ni nampak adik dah ok...dah siap main2 dah....okla tu harap2 dia tak demam lagi la...huhuhu..

for my boss...mcm boss baca ahakss hehehe.....sorila i have to el la...anak demam nak wat camne kan...huhuhu







2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin