Tuesday, October 26, 2010

Hr ni OS lagik

Salam olls.

Hr ni i outstation lagik u ols..last insyaAllah utk jauh2 ni...kali ni ke Johor..lepas tu i tak nak pi mana2 dah...ni dah nak masuk 6 bulan i nak duk opis je..cukup2 la tu...tahun ni satu malaysia dah round huhuhu..penat...

flight kul 3....so ni lepak kat opis hubby sementara nak pi KL sentral ..

ok la see u..ek

p/s: Korang,...untuk contest tu kan..memang kita cari follower yang ke 100..tp kita jugak akan pilih random follower yang ada...so kalau kena korang bertuah la ahaksss....kira akan ada 2 pemenang ehhe







1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin