Showing posts with label hijab. Show all posts
Showing posts with label hijab. Show all posts

Tuesday, May 26, 2015

salam pagi selasa

salam pagi selasa .mcm biasa lepas bekpes..sekarang ni.kan kan....kita macam suka tukar2 tudung...since tengok cam cantik je..madison classic by sugarscarf ish ish....duk tengok diana rafar pakai..masa meletop.baru ni lagila rasa cam nak..sebab sebelum ni dah survey2 tapi tak rasa nak beli..tapi minggu lepas ajak hubby gi tengok shawl kat bangi..weiii korang..bestnya kat bangi sekarang..ada satu building kat belah belakang pkns...tu macam2 brand ada...seronoknyaaaaa....radiusite.,..sugarscarf,,,bella amara..just name it....so pi la kat sugarscarf sempat la menyambar satu tudung sugarscarf dan inner..nantila tunjuk heheh...tengok bawah ni cantikkan..contoh cam ni la hehe..dan satu lagi tempat yang best HIJRIAHOME...sebab ada jual baju dari s-5xl...dan sangat selesa..kita dah mula suka..tempat tu.,..nanti next time pi lagi .


okla korang....nanti sambung lagi..bye...

Thursday, July 3, 2014

ye saya pakai fareeda kembali




hmmm...camne saya nak cakap ye.....saya tak boleh la nak pakai tudung lain...saya sanggup tunggu fareeda keluarkan version labuh untuk aisya...sebab saya dah rasa selesa ngan fareeda...saya rasa mudah...saya tak rasa serabut..pakai shawl saya asyik nak kena betulkan shawl.tu saya penat....saya pakai tudung lain plak..pun tak boleh la....last2 saya kembali kepada fareeda.....sorila kalau ada haters fareeda kat sini....kalau korang...tak suka i tak leh nak wat apa...saya selesa ngan fareeda....ikut pada orang la...saya tak pernah kata tudung lain tak bagus...cuma saya tak rasa selesa pakai.....korang suka apa yang korang suka dan saya suka apa yang saya suka..ok.peace no war....

Thursday, October 3, 2013

fareeda aisya


sangat cantik la weiii.....



ni pun...

saya belum ada lagi koleksi ni..huhuhu....tp cantik sangat la...

Friday, August 16, 2013

fareeda khadeeja


saya dah jatuh hati ngan fareeda khadeeja ni....sbb saya boleh labuhkan dia ikut suka hati saya...plus boleh wat cam2 gaya....tak sia2 beli


ni me ngan anak sedara,....nanti kalau ada rezeki boleh beli lagi

Thursday, July 18, 2013

Fareeda khadeeja


cantikkan...kena belit2 plak huhuhu......

comelll.....

Friday, February 8, 2013

SARA OOO SARA


ni my fareeda sara...dapat gak ler...hehehe......suka la sebab labuh ....design dia masa mula2 tengok cam tak berkenan ..tp bila pakai cam best la plak hehehe...

so ok setakat tu...je bye

Tuesday, February 5, 2013

cantiknye kaler fareeda sara ni


saya ni tengah tak de kerja ......duk jwb org call dari tadi.....emel pun kurang hari ni..orang cuti ke? hmmm..so marila kita menjenguk koleksi baru fareeda


ni fareeda sara....comeinya kaler ni





ni pun lawa printed ni...

saya belum ada lagi koleksi ni..huhuhu..tp ni comella....

Friday, December 14, 2012

ini bukan fareeda


saya ni tak kisah asalkan tudung tu ok...saje nak try tudung lain plak huhuhu....

sorila lately asyik tunjuk gambo sendiri,...tp kan...ni kan blog saya ehheeh..takkan nak tunjuk gambar org lain lak kan..huhuhu....nanti saya update pasal anak2 plak..hehe

Thursday, December 13, 2012

hr ni vshape batik


ok jugak vshape batik...ni tulisan tangan....batik crepe....


ok gakla...best jugak ni...

Friday, December 7, 2012

Dato' siti pakai tudung fareeda


ni cik mawar....vip fareeda hehe,..comei tudung tu saya tak dapat lagi ni huhuhu

dan ini Dato' ct bertudung fareeda..comeinnyeeee....sangat2...



comeinyaaaaaa......




dan ini saya hari ni...nak jugak sebukkk....huhuhu

Thursday, December 6, 2012

ni paddle pop plak...


salam koraaanggg, hari ni berpaddle pop, inilah yang dimaksudkan paddlepop...sebab layer dia ada warna biru, pink dan kuning....bukanla nak tunjuk dan menunjuk2 ....saya cuma nak bgtau kepada yang baru nak berjinak ngan fareeda...ini adalah kaler2 yang peminat dia nak sangat2 ....yang saya pakai ni body biru....sebab layer pertama dia biru, ....

itu saje perkongsian ilmu pada hari ni hahaahah...


Wednesday, December 5, 2012

berais kacang


jangan dok bayang ais kacang..yang boleh makan tu huhuhu...ni haaaa...tudung fareeda dia panggil ice kacang huhuhu...sebab warna nye.ala2 ais kacang..banyak kot nama dia letak kat tudung saya rasa bukan pengurusan fareeda tp peminat dia yang bagi nama...bukan senang nak dapat kot tudung2 yang ada nama ni hmmm.....yang saya dapat ni pun mujur hahahahah......nanti saya tunjuk tudung yang ada nama gelaran yang berjaya saya grab...huhuhu

Tuesday, December 4, 2012

Hmmm........


hr ni polkadot dapat jugak saya berpolka hari ni....susah kot nak dapat tudung ni huhuhu....siap tanya reseller..nasib baik ada reseller baik hati nak jualkan huhuhu..kalau tak..tak de merasa huhuhu..mesti korang kata..apa daaa setakat polkadot pun nak huhuhu....itula kan...setiap orang ada citarasa masing2 so korang layan je mek perasan ni setiap kali dia upload tudung kang dia kecik hati hahahahah

Friday, November 30, 2012

huhuhu


sekali amik gambo kat tandas beh la pulok...huhuhu...so ari ni amik lagi..perasann comella tu padahal tak pun,..haha,,,dah blog sendiri nak tunjuk gambar sapa lagi hahaha

Thursday, November 29, 2012

hari ni khamis

Gomen pakai baju batik ari ni...kat bawah ni batik la tu...walaupun tak nampak batik sangat huhu


hahaah tak senonoh ko ni dalam tandas pun ko boleh amik gambo.huhuhu..selalunya tak bawak tepon masuk tandas..tp hari ni takut nak tinggal sebab seme orang gi makan...lagipun budak2 cleaner tengah vakum carpet kat opis tadi....bimbang jugak weiiii...


tak de orang dalam tandas..apa lagi..amik gambor ler...tudung ni sangat sweet huhuhu.....

ramai yang tanya berapa habis utk tudung....okey frankly cakap...banyak habis tp dah banyak jugak dah saya let go...ada lagi nak let go..heheh...sapa2 nak boleh bgtau saya....

Saturday, November 3, 2012

nak let go


suka kaler ni..tp nak let go....singkat ....sapa2 berminat boleh comment

(sold)


yang ni pun nak let go

(sold)

huhu

Wednesday, October 3, 2012

cantiknyeee brooch design baru fareeda


cantik kan

gojes

gojesss jugakkk

ni 3 kaler yang kita suka huhuhu

Tuesday, September 25, 2012

camne ye leh terjebak ngan fareeda

Salam,

Hmmm...saya ni kan suka tukar pesyen tudung....dulu2 masa belajar pakai tudung biasa je...pastu kerja saya pakai tudung bawal..., shawl la...mengikut peredaran waktu la...ehhe..pastu bila tudung awning..pakaila pulak...pastu jumpa ariani..melekat ngan ariani plak...yang tak de jenama memang dah banyak dah beli..bermacam2...hehe....pastu pearlhaya plak....pastu tudung ratu pun..ada...last2 amik kaw....fareeda huhuhu

tp yang jenis ni tak dapat lagi huhuhu....


yang ni pun cantik tp rasanya ni dah pattern lama sket...sebelum yang baru..nantila saya amik gambar saya pakai fareeda saya heheh ...ok la tu je bye





Thursday, September 20, 2012

saya pakai tudung ini skrg



comei tak? comei tak? huhuhu...(perasan tak abisss)

saya pakai tudung fareeda skrg..entahla apa yang fareeda duk mandrem ..dah beli nak beli lagi...pelik betul..hmmmm.....apa pun saya comel kan pakai tudung tu (uweeeek)

Friday, July 6, 2012

tudung dne lg


tudung dne lagi....cantik kaler ni....kita sukaaaaaaa

p/s: hari ni cuti sebab baru balik os sabah semalam....sebenarnya mcm2 benda berlaku,....tp cam malas jek nak citer kat blog..tengokla camne...
\


Blog Widget by LinkWithin