Wednesday, July 16, 2008

Kerja2 malam ni...amik gambo

ni dah bertambah dah bunga ....tp paling suka bunga tinggi tu cute nye la....hehe..bunga dalam pasu tu ade beli kat SSF, kat IKEA, kat KK home decor,kat lovely lace, kat dalam forum semua ade...itula hasilnye..beli sket2 hehe..ikut budget hehe...

Koleksi FM..abaikan bersepah kat tepi hehe...tak sempat nak kemas lagik..hehe..tu sepatutnya tile sticker ..tapi nye kita tepek kat fridge sayang woo tepek kat tile...hehe

decoupage terbaru kat tin dan botol tetapi belum finishing lagi..belum divarnish
My beg ..dah lama mengidam beg ni..last2 dapat hehe
sama jugak yang ni...
tu pink oil burner comelnya..hehe

Salam, ok ni kita nak upload gambo hasil2 decoupage dan jugak belian2 kita dan koleksi kita so tgkla ek heheh....

1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin