Tuesday, January 16, 2018

salam pagi selasa 16 januari 2018

Salam korang....

saja update blog jap...gambar tak transfer2 jugak...nanti la kita update bergambar plak....sebab kadang2 tak sempat dan lupa..awal2 tahun ni kerja banyak...biasala...sepanjang tahun sebenarnya kerja banyak...huhu...

hari tu kita kata nak tengok ayat2 cinta 2 tak sempat lagi nak tengok...hubby kata tak yah la tengok tunggu astro first masalahnya...lambat lagi...aduii...tengokla nanti nak tengok jugak...dia memang tak suka citer melayu hehe...

malam semalam..entah angin apa..masak cekodok pisang....malam2 buta hehe...anak2 suka je...boleh makan hehe..lagipun pisang ada..jap lagi kalau tak makan...nanti jadi buruk plak...pisang tu pun mamak yang kita selalu makan tu bagi...rezeki kita amik jela...

okla korang nak buat kerja..la plak...see u when I see u..bye...

Monday, January 15, 2018

salam pagi isnin 15 januari 2017

Salam korang,

hari ni anak2 sekolah cuti sebab sempena keputeraan yang di Pertuan Besar Negeri Sembilan...semalam..tp forward hari ni..kita plak malas nak amik cuti...jadinya anak2 jela bercuti....sebenarnya menyesal kenapala tak amik cuti dah la rasa badan tak larat sket...sejak anak2 bukak sekolah lagik..tp tula gagahla jugak....tengokla..camne...kot2 nanti tak larat boleh apply cuti nanti....


sekarang ni cuaca sejuk..nak mandi pun bercinta....dahla kat umah tak de water heater..memang sejuk sungguh2 cuaca ni...tahan jela...ye...rasa nak malas mandi pun ada hahah....hari ni suhu pagi ni 23 darjah celcius....so memang agak sejuk....

okla korang...sambung kerja plak...see ya..when I see ya..bye


Blog Widget by LinkWithin