Thursday, July 19, 2018

salam pagi khamis 19 Julai 2018

Salam korang, 

lama tak update blog....dah seminggu berlalu..rasanya seminggu sekali la update hehe...semalam cuti sebab amik report card azzahra....bukanla report card sangat,..tp progress zahra sebab dah dekat nak upsr lepas tu minggu depan dah percubaan..semoga Allah permudahkan urusan...

usaha dah buat kan hanya berserah pada Allah jela....sebab dia dah tusyen semua..hari sabtu pun ada tusyen lagi..

okla ni kat bawah ada gambar main kuda masa balik kg masa mengundi tahun ni..layan je kat pantai batu buruk..nanti kalau korang pergi boleh la datang sini...boleh main kuda hehe











okla setakat ni je see ya..bye

Tuesday, July 10, 2018

salam pagi selasa 10 julai 2018

salam, korang....saje je update ,..lama tak update..hehe seminggu sekali..ni gambar2 kenangan makan kat ikan celup tepung kat pantai penarek setiu..banyak yang jual udang murah2 kita pun lupa nama kedai ni..huhu tp suka makanan dia ok la..tempat pun ok anak2 blh main buai..



best kan








makanan dia sedap












kiranya nanti bila balik boleh gi lagi..hehe
Blog Widget by LinkWithin