Tuesday, October 17, 2017

Salam petang selasa 17 oktober 2017

Hai korang....sekarang ni nak memblog pun agak malas...banyak kerja nak kena buat....ni sebab dah pening tengok data meh kita update blog kita jap.....so korang....mesti ada yang cuti kan...kita malas plak nak cuti huhuhu..tunggu hujung tahun la ..hehe...esok cuti nak pergi mana ek..hmmm.....

tengokla camne...okla happy deepavali for those who celebrate...may this deepavali bring happiness to you gus....

ok bai..see ya

Thursday, October 12, 2017

salam korang....salam tengahari 12 oktober 2017

Hari ni rasa cam lum sihat lagi...tapi nak jugak la pi opis sebab nya cuti dah tak banyak lagipun dah hujung tahun....macam2 nak kena buat...biasalah kan..nak kena kejar kpi..lama dah kan tak letak gambar dalam ni....nanti la ada2 masa kita update kat umah jela....

okla korang nanti2 la plak update ...bye....
Blog Widget by LinkWithin