Monday, June 11, 2018

salam pagi isnin 11 jun 2018

Salam 26 ramadhan ...ada 4 hari lagi...ya Allah cepatnya waktu berlalu.,...ramadhan dah nak pergi meninggalkan kita....semoga ada rezeki kita untuk menyambut syawal dan bertemu ramadhan pada tahun hadapan..kita akan balik khamis ni...pagi khamis selepas sahur..insyaAllah...korang camne plak...selamat memulakan perjalanan sebab dah ada yang balik dah kan....

hari ni pun rasa cam monday blues sebab tak de mood nak datang kerja dah...

okla korang..nanti kita sambung lagi bye

Thursday, June 7, 2018

salam pagi khamis7 jun 2018

salam 22 ramadhan ...

8 hari lagi berpuasa...tahun ni banyak dugaan berkaitan rumah..awal2 ramadhan masalah dapur banjir sebab anak kita tak tutup pili air....mengemop la satu rumah....pastu kena kemas rumah sebab orang baiki bumbung, tandas seme....sbb rumah lama..bumbung pun jadi bocor seme...jadi dah settle dah la....jadi sebulan bulan pose ni duk mengerjakan rumah je...ni pun ada lagi tak settle...semalam rak baju runtuh plak.sebab anak kita jugak aduii..memang dia nak suruh buat mengemas besar2 an...ni...okla kita kemas la....huhu dugaan kan...

tu yang rasa malas nak datang opis hari ni...lemau rasa....mcm2 masalah....sbnrnya kerja pun dah mls nak wat ni...huhu...

okla korang...see ya when i see ya..bye,....
Blog Widget by LinkWithin