Friday, September 18, 2020

Salam hari jumaat 18 september 2020

Salam korang, apa khabar....selamat hari jumaat jangan lupa baca surah Al-Kahfi...saje update...sebab ngantuk,...kita ni waktu ni ada masa sket...sbb dah setel kerja....nanti bila ada kerja bz la plak kan.,hehe...saje la nak update...ni gambar befday Azzahra 2 minggu lepas...30 ogos....dah 14 thn budak ni..sekejap je masa berlalu. hehe..ni sambut kat umah je makan2 hehe



kek ni cantik dan sedap dari SDS bakery kat Aeon Nilai....menarik kek nya....


okla korang...saje je nak update,...nanti sambung lagi bye...see ya....


Thursday, September 10, 2020

salam pagi khamis 10 september 2020

Salam korang...saja je update hari ni..minggu ni relax sket..sebab kerja tak banyak sangat...ada je kerja ..tp tak banyak sangat la....so korang apa khabar....kita dari minggu lepas tak sihat sket...ni baru ok..sebab aircond kat opis tetiba sejuk sgt plak...suara pun kejap ada kejap rasa serak....cuaca pun sama kot....so korang ada ke yang bercuti?

ni kita throwback gambar awal ogos hari tu....hehe



Ammar ngan anak sepupunya..tp sama umur haikal


ni gambar kat jambatan pulau sekati...seram ...sebab sebab kayu....dia cam ada yang reput huhu





ok la korang..setakat tu jela...nanti kita sambung lagi bye...see ya...saje je nak update


Blog Widget by LinkWithin