Thursday, September 21, 2017

salam korang 21 September 2017

apa khabar korang.....

tadi gi klinik jap....ptg masuk opis.....biasalah still lagi ngan eksa....selagi MAMPU belum datang minggu depan...masih lagi la menengok apa lagi yang tak settle kan.....biasalah tu...esok dah start cuti 3 hari,....rehat jela kat umah...tengokla kot2 kemana2 ke esok lusa tulat heheh....

pulus pun kurang dah...tunggu gaji je ni hahaha....

so korang .apa nak citer lagi ek....tak de mood dah ...sekarang ni rasa ngantuk ...huhu maklumla mood nak cuti...

okla korang selamat bercuti..see u when i see u..bye



Wednesday, September 20, 2017

salam petang rabu 20 september 2017

hari ni bz mengemaskini tempat dan ruangan peribadi...eksa ooo eksa...penatla....dahla peribadi lagi banyak dari kerja ...camne tu? hahahah.,....tu yang duk menyusun..macam2 ada....haha dengan bekas tupperware nya...dengan cenderamata banyak2 yang agensi bagi...adoi...buku catatan pun berlambak ...aduiiiiii.....berjaya gak kemas akhirnya haha.....

tengokla camne nanti kalau diaorang cek...apa diapunya komen...esok ada audit dalaman huhuhu
harap2 semua okla....

okla korang.,..bz sket ni nanti sambung lagi bye


Blog Widget by LinkWithin