Wednesday, November 5, 2008

Today at 05.11.2008

Salam pg rabu...

Ni tengah bekpes...betulkan 5hb hr ni..hehehe..kot salah..kalau makan2 ni...kalau type mesti salah...hmmm....hehe...

ok kejap lagi banyak kerja nak kena settle..hujung2 tahun memang selalu camni..mesti sibuk ....
mujur outstation ditunda..alhamdulillah....malas nak pikir pasal tu ..kerja kat opis ni berlambak..tp sempat lagi memblog...sampai bila ek kita nak blogging? kdg2 rasa cam bosan..sebab bukan ade sangat org baca blog ni..sampai kekadang rasa cam perasan sorang2..kalau kita tutup blog ni ok tak ek..tak dinafikan dengan blog ni dapat jumpa kengkawan lama...hmm..entahla...ye..tgkla camne...kita bukak blog ni...pun tak de paksaan dari sesapa..saje nak bukak kan..memang pun suka..sebab masa belajar2 dulu suka tulis diary..hmm...jadinye dengan blog ni jela..boleh dijadikan diary...tp mcm dah malas...hmmm

ok la ek..kita stop dulu lenkali pulak....

8 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin