Friday, September 5, 2008

Today at 05.09.2008

Salam all,

kite sebenarnya ade benda nak update malam semalam..tapi dah keluar ke tesco beli brgan dapur...langsung tak sentuh...laptop hehe....semalam gi tesco selain cari barang , tergrab la satu baju tshirt boleh la pakai hari2...pastu dah beli dah kasut si adik dan dah beli kain skirt kakak....yang lain2 tunggu gaji bulan ni..yela kan..nak beli makanan bukak puasa lagi..nak beli barang raya ..kang bankrupt aku ehhe...jadi kena sabarkan diri,..nanti kita tunjuk la apa2 yang kita beli tu gambo pun tak amik lagi...pastu semalam kita dah beli cat pink..ade la project kita nak buat..bila dah siap kita tunjuk heheheeh....maklumla nak raya buatla sendiri project2 yang sepatutnya... atleast boleh save duit ..ok la ek...ngantuk la plak pagi2 ni..ish..biasalah kan...hr ni dah hari ke 5 puasa..tahun ni senang nak kira berapa ari pose pun senang..ye la...ikut bulan september je..kalau 10 sept..maknanya 10 ari dah...ehhehe...

5 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin