Sunday, March 15, 2009

Citer My Anniversary

Ok, ni la sambutan anniversary kami berdua..sambut ngan anak2 hehe...ni dah masuk 6 thn ...Alhamdulillah we made it, bukan senang...nak berkongsi kasih, bukan senang nak memahami antara satu sama lain, bukan senang untuk terima kekurangan, bukan senang untuk terima kelebihan...dan bukan senang untuk berkorban..kami sama2 berkorban untuk membuatkan masing2 gembira..tak perlula canang seluruh dunia apa pengorbanan pasangan..tp beritahula apa yang kita sanggup korbankan untuk pasangan kita...tak perlu jugak membanding2 pengorbanan pasangan dengan pasangan yang lain..yang paling penting..asalkan kita sanggup berkorban untuk pasangan .itu sudah baik..:)....kami juga berdoa semoga hubungan kami bina kekal sepanjang hayat..kekal dari dunia hingga akhirat...InsyaAllah..Amin





Abaikan bersepah kat belakang..payah nak bergambar cam ni..jangan muntah pulak ye...hehehe...

susah nak bergambar berdua..sapa yang nak amik gambar kan..hehe..ni pun puas ajar Awa heheh




ni la gambo semalam..awa tak pakai baju heheh...tgkla lengan still lagi hazab..susah betul nak kecikkan lengan aduilaaa...



Ni la kek nya..simple2 je..dulu kitaorang masa sanding...(tak sanding pon sbnrnya..amik gambar je hehe),,tak pernah potong kek..ni lepas 6 thn br boleh potong kek ehheh




kek sblm dipotong hehe...




ni dalam mood romantik..okla tu kan heheheh


5 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin