Thursday, November 6, 2008

perabot putih

Ni semua perabot yang di jual oleh kak Qamillea di WMC ..aduhaii..akak jangan marah ye..kita amik letak dalam blog...hehhe..kalau korang ade berkenan...ni link dia http://www.wanitamelayu.com/forum/showthread.php?t=16227&highlight=qamillea


kita kan..dah berkenan lama dengan perabot2 seperti ini..tp kan...kita tak tahu nak mintak duit kat sapa..sebab hubby kita kan..dah tak nak layan dah perangai kita yang ntah apa2 ni..sian kat kita kan...ish ish ish..nak kena korek tabung ni..tp masalahnye tabung pun tak de..so camne..hmm..bawah bantal pun tak de..(sambil goyang tangan)...bawah tilam pun tak de..bawah semua pun tak dela ...senang citerla..dah la simpan duit syiling kat opis pun..ade org curik..ish ish ish..kesian la kat kita ni...:( (lakonan mesti lebih hehe)





cantiknye la..tp harganye ribu riban...



adui..ni impian ku ni




ni divider ni punnn....


ni yang paling kita suka..lawa sangattt...ataupun dalam bahasa rock nye..lawa sioooot wa cakap lu....adui la berangan la jawabnye....



30 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin