Friday, August 1, 2008

Mlm2 ni


ni pulak sofa kita yang dicover ngan quilt cover(cadar) hehe....sebab tak guna atas katil ku selimutkan di sofa hehe




ni gambo plaque bunga..tu secantik harganya..secantik barangnye hehe


Apa ke halla ngan blogspot atau streamyx malam ni tak betullll je..tak leh nak upload gambo..sakit atiiiiii jek....dah la ade gambo nak tunjuk isssshhh...gambo kat atas tu dah beberapa kali dah tu dah giveup dah rasa dah nak tidodah..baru dapat..ishhh

1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin