Wednesday, September 17, 2008

Today at 17.09.2008

Salam,

Hr ni selangor cuti kan..bestnye...cuti nuzul Qur'an aduhaiiii...jelesnye makcik ehheh..dulu masa kerja kat kelantan ..merasala cuti ni...kalau duduk kat terengganu pun dapat cuti gak hehehe...
sebenarnya tak larat ni..kaki sakit..tp nak buat camne ..cuti dah cukup2 tinggal utk raya terpaksala menggagahkan diri yang berat ni ke opis ..hehe....takpela satu minggu lebih je lagi kerja..cewah pujuk diri sendiri..dah la tahun ni cuti bertambah ,..ingatkan nak cuti 3 hari tp bertambah sampai 5 hari...sebab hubby balas dendam..hehe..dia kena kerja hari raya ke 3..(sakit hati mengenangkannya)...tu yang pergi stesen bas hentian putra tu cari tiket..hubby nak balik KL utk kerja...lepas tu dia balik semula ke KT sambung cuti sampai selasa..kita pun terpaksa ikut la kan ehhehe....best2 cuti lama....mujur boss lepas ...harap2 la..boss kecik dah lepas..boss besar ok kot..hiks..harap2 semuanya ok la..hehehe.....okla nanti2 sambung lagi..bye bye...

4 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin