Thursday, September 18, 2008

today at 18.09.2008

Salam di pagi khamis,

baru sampai je ni...hehe...hr ni hr ke 18 dah ye..dah tak lama dah..esok dah jumaat...hr2 makin malas nak bgn gi kerja teruk betul ehehhe....awa pun dah sibuk tanya.."umi, bila nak balik kg?"..dah tak sabar rupanye dia..dia pun tahu nak raya..kalau org tanya puasa tak? puasa dia jawab..padahal tak heheeh...yela kan baru 5 tahun...bukan taknak ajar..lagipun dia tak faham lagi...kenapa kita puasa semua..tu...kat PASTI dia pun dah ade yang puasa...insyaAllah tahun depan kita akan ajar dia puasa separuh hari...slow2...tahun ni dia dah tgk abah ngan umi dia puasa,..insyaAllah tahun depan senang la tu...hehe...ok la semalam dalam kul 9 mlm..keluar gi mamak makan roti canai pisang dan teh tarik(dah 2,3 ari kemaruk nak mkn roti pisang ngan teh tarik, camne pun nak jugak penangan mamak walaupun di bulan puasa nak buat camne kan..hehe..) awa makan roti telur...lepas tu gi tesco cari apa2 yang patut...apa2 yang patut ni best..sebabnya tak plan tau nak pi..tiba2 pi..banyak benda la plak beli..ngan kaset lagu raya nye...maklumla keta lama..mana ade cd player..cassette player je ade..hiks...pastu beli insert(cushion) ade lagi sarung bantal yang tak digunakan ehhe...beli baju lagi untuk awa dan adik..tu la kan sebab tak plan..hmm..habis gak duit..beli barang2 makan..hmm...hubby belanja sakan sebab gaji dia awal..isnin ni ..kitaorang jugakla tak tahu..tak de plak dalam berita semalam cakap gaji awal ke apa ke..hmmm....ok la..setakat ni dulu..gamba2 pun tak amik..kedai mamak je..hiks...

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin