Tuesday, September 23, 2008

Today at 23.9.2008

Salam,

Ptg2 ni baru boleh tulis hehe..tadi tengahari..dengan tak semena2 nya..pergi ke Jalan Tar...terpengaruh sebenarnye...hehe..semalam dah pergi dah..hr ni pergi lagi..apa ke jadahnye..hiks hehehe...semalam tak de plan tp gatal nak pi..dah grab kasut dah..hr ni grab lagi kasut dan tudung...heheh..nak baut camne ye..rasa nak beli....kasut kat opis tak de ni..tu yang beli..pakai sandal pi opis hehe..tp sandal tu mahal tauu(tetiba la plak)...jadinye beli la jugak..hubby kata letak kat pejabat...jangan bawak balik..nanti habis lunyai...hari2 pakai..ok la..hehe,...tadi gi sogo..wah ramai nya org berebut2 beli kasut..cam goreng pisang lak..kasut tu aku tgk heheh....tp best..nampak sangat suasana nak raya ,...ok la ye..sakit kaki la berjalan tadi..cukupla setakat ni dulu..hr ni dapat kad raya online..suka hati kita ehhe..tp kad raya sebenar baru 2 keping..uhuk..tupun takaful yang bagi ngan kedai perabot hehehe...ade voucher lagik dalam tu..boleh gi beli perabot ni ahaks..hehe

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin