Monday, October 13, 2008

Abdul Muhaimin's befday

Ni kek Befday Abdul Muhaimin...lama tul nak publish entry ni..sebab nak transfer dari henpon ke pc tu la...hehe..dah 3 thn dah..hehe



ni la kek nye..best kek ni...kebetulan kedai melayu..memang best kek ni..memenuhi selera..


ni la tuannya..puas pujuk amik gambar..tak suka amik gambar ...pemalu la plak bila besar..sabo je la..sebab tu gambo dia seme blur


ni ha berebut masing2 amik perhiasan kat atas..ish ish ...apa nak buat ntah ngan payung tu


kek yang dah hilang perhiasannya hehe


sama tapi tak serupa...kakak ipar belikan baju yang sama untuk awa dan anak dia..hehe....

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin