Monday, October 13, 2008

Today at 13/10/2008

Salam pg isnin,

br lepas bekpes..cam boring jek pagi ni..belum ade kerja lagi ni...so kita update blog dulu...hehe...gambo tak amik lagi ni...nantila malam ni kita tunjuk...
mengantuk la plak..makan nasi lemak biasalah kan....hehe....semalam memang tak pergi mana2..ade la budak2 datang nak beraya kat umah..best diaorang ni..yela kat kuarters tu ade berapa blok..rumah sememang nya banyak...ntah berapa la diaorang dapat collection semalam tanya dari blok mana..dia jawab blok lain..wah bayangkan..langkau blok dah..mesti dah ribu riban duit raya hehe...tp diaorang ni well behave..tak delah tak nak makan ke apa..diaorang makan dan minum la jugak..tak de la semata2 nak duit raya heheh...kalau kat kg ..kita tanya nak makan ke..dah kenyang..air pun tak nak hehe....diaorang ni semata2 nak duit raya hehe...melalut la plak pagi2 ni..okla dulu...ni tengah tunggu kerja hehehe,...dr minggu lepas lagi boss kata ade kerja nak bg ..tunggu jele..hehe....nanti2 la kita update pulak ..

1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin