Monday, November 10, 2008

Today at 10.11.2008

Salam pg isnin,
Hr ni kan...kita puasa...hehe...kebetulan semalam ade lauk lebih..sebab dinner tak dinner kat umah..dinner kat Nilai 3..antar adik ipar semalam..tu yang terus dinner tu...jadinye lauk dan nasi banyak2 kat umah ingat nak simpan je...untuk hari ni plak..hubby cakap..baik puasa..sebab lauk ade...ok la tu kan..selalu nak puasa..lauk utk sahur tak de...jadinye tengah malam tu kita pun makan la..sebab kalu bukan bulan puasa malas nak bangun sahur...kita makan tengah malam je...kita sejak dari anak dara lagi cam tu..malas nak bangun kalau bukan bulan puasa..kalau bulan puasa lain la plak kan...
so insyaAllah, kita akan cuba untuk puasa isnin dan khamis..setiap minggu kecuali kalau ade halla..azam ni dah lama sebenarnya..tp tak terbuat..teruk tul kan...tula ingat start dari minggu ni kita nak tryla..harap2 bukan hangat2 taik ayam ke..kambing ke..ehhehe....okla setakat ni dulu..see u in next entry ,...hmmm....dah tak de gambo dah kan entry2 kita ni..tak sempat nak amik la lately huhuhu

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin