Monday, November 24, 2008

(update)Today at 22.11.2008

Hr sabtu la plak...hr ni kita kerja dari kul 10:30-2:30 ptg..sekejap je...sebab cuma sambung kerja semalam je...bila semuanya ok....apa lagi balik la kan...so kita sempatla pi kenduri adik kawan kita kawin...pastu pi Taman Tamadun Islam sekali lagi...tak leh gi lama2 sebab cuaca tak berapa elok kat KT...so gi jalan2 sekejap je...





me and adik...tgk kat belakang ..awan gelap...


adik main apa ntah




ni la geng umah kat kg hehehe...amik gambo belakang je..Aimin je yang pandang sini heheh....


ok yang tu je...lepas balik umah...masa nak maghrib tu hujan turun selebat2 lebatnye...mujur boleh tgk sehati berdarah opppps sehati berdansa hehehe....best apa rancangan tu..suka tgk lisda dan fauzi dan jugak khai dan rosma...

1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin