Tuesday, December 16, 2008

Today at 16.12.2008

Salam hr selasa,

hr ni sebelum kul 7 dah sampai ke opis..sebab nya kena standby lagik...seems ok je semua..so okla ..kul 9 pg ade meeting..aduii bz nye...pagi2 tadi nak hantar anak ke nursery diaoarang..dua2 nursery tak bukak...aduila yela kul 6:30 baru..kita semalam lupa nak cakap kat cikgu si adik tu..nak hantar adik awal...yang tempat kakak ummu dia pulak kita lupa nak cakap..aduiii..jadinye 2 2 tak dapat dihantar..so hubby hantar kita dulu..br hubby antar balik anak2..semalam pun kita amik diaorang lambat..sebab tu lupa nak cakap...duk sibuk tanya..apa yang patut bawak masa befday awa lusa.kat ummu..aduila..mesti ade yang tanya..kenapa ummu.??.kenapa cikgu..??

adik yang kecik tu kita hantar kat nursery yang memang kita hantar kakak dari kecik sampai dia 4 thn...tu budak2 yang jaga dia bahasakan diri diaorang cikgu...pastu awa plak kita hantar kat pasti start dari umur 5thn..kat PASTI pun ade nursery so memang terus kita daftar awa sekali ngan nursery nye..kat situ dioarang bahasakan ummu..kenapa tak sekalikan anak2 kita? (mesti ade org tanya)pandai2 je aku macam la ade org tanya hiks ...
sebabnya..ngan cikgu ni kita senang..hr sabtu boleh hantar..kita kdg2 kerja tak menentu..hr sabtu pun kena standby..thn ni jarang..kalau tak dalam setahun mesti banyak kali kena standby..so senang ngan cikgu ni...kat pasti tu nursery tutup sabtu ...jadinye senang ade satu bukak..jadi kita boleh hantar adik..awa takpe..abah dia jaga...tula citer panjang lebar pasal nursery heheheheh

okla till then bye...

3 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin