Wednesday, January 7, 2009

Pemakaian tali pinggang keledar..cewah skema..hehehe





awa merenung jauh..ehhehehe...sian dia..yela perjalanan balik ke kg 8 jam tu...sian kat dia kena pakai...tidur pun cam tu la..cuma bila dah lenguh ...dia bgtau dia dah tak nak pakai sebab dah tak larat duk mcm tu...dia baring sekejap...pastu pakai plak .....tp memang bagus la awa ni walaupun ade kalanye dia memberontak tak nak pakai...tp last2 pakai jugak...walaupun sedang menangis...yela budak2 kita tak pernah ajar...tiba2 kena pakai..apapun bagus jugak..untuk keselamatan dia kan..kita setuju apa yang kerajaan buat ni..yela at least keselamatan org belakang kena amik kira jugak kan...

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin