Friday, January 9, 2009

Today at 09.01.2009

Salam pg jumaat,

kita dah kat opiss....bestnya jumaat huhuhu....dan bermula ari ni...kita akan tekadkan diri untuk diet...iaitu makan makanan yang rendah lemak dan kalorinye....kalau ade peluang bolehla puasa minggu depan...hehe

mujur pindaan semalam dah ade org settlekan..so bolehla buat kerja lain heheh....
tak yah nak pikir2 lagi...ni pun still rasa tak sihat ni..hmm..nak buat camne kan..dah tak sihat tp taknakla amik MC awal2 thn ni...thn ni kita nak kurangkan EL dan MC..kita akan cubala kan.kalau tak leh nak buat camne..pulak tu dah berpenyakit..sekarang .ehhe...doakan la ye..hehe

okla see u in next entry..tgkla malam ni kita letak gambar...dah tak meriah tak de gambar ni hehe

5 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin