Monday, January 19, 2009

Today at 19.01.2009

Salam pg isnin,

pg ni tak berapa sihat sket...kat kg ramai yang demam..tp kita cuma selesema dan badan rasa penat sket ..ingat nak mc..tp malas ler plak..tgkla kalau tak larat gak esok kita MC la..heheh....korang semua dah tahu pasal keputusan pilihan raya kan..so tak payah bgtau la..hehe...nanti kita letak gambar suasana kat kuala terengganu masa hari pilihanraya ehhe...kita tak pro sapa2...kita rasa sapa yang menang tu tak penting..yang penting calon yang menang tu kena tahu "berkhidmat" untuk rakyat..yang tu je..okla kita pun tak reti cakap pasal politik ni..kita cuma balik menjalankan tanggungjawab kita sebagai pengundiiii.. tu yang penting hehe...

semalam sampai lambat...sebabnya hantar adik ipar balik ke Nilai..masa malam sabtu tu amik adik ipar dulu baru balik KT...semalam kena hantar balik la hehe..sebab adik ipar 1st time nak mengundi jadi dia pun nak balik jugak hehe....okla setakat ni dulu..see u in next entry..malas rasanya nak buat kerja ari ni..sebab tak berapa nak sihat kan...hmmm.....

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin