Tuesday, March 3, 2009

Perkembangan rumah yang terbaru

Ni la rumput2 dan lalang telahpun dipotong tp bukan la hubby, kita dan adik ipar yang buat...kebetulan masa tengah2 potong rumput...hubby pun dah give up..dah tak tau nak panggil kat mana pemotong rumput..tiba2 dengan kuasa Tuhan..lalu la plak si pemotong rumput tu..cam tak percaya hehe...syukur Allah permudahkan...dia kata dia dah biasa potong rumput kat umah kita ni..dengan penyewa rumah ni dulu...so senang la dia tahu apa dia nak buat..bayar dia rm40 ..dia settle semua..ok la kan heheh..so enjoy the pixs






ni la dah bersih dah kawasan ni...



br nampak ade pokok2 lain sekitar sini







ni hubby dan anak2 tengok si pemotong rumput hehe



tula pemotong rumput nye..
okla setakat tu je ..bye..see u in next entry hehehe



3 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin