Friday, June 12, 2009

salam Jumaat huhuhu

Salam semua

td kita bz...siapkan kerja..kerja dah siap...so boleh la berblog kejap...biasalah kan...
ok hari ni kan..kita dah dapat dah shawl tu..cantiknyeeee......memang rugi la kalau sapa2 tak beli...chewahh hehehe....tak dela gurau je..
tp puas hati la...

ni br lepas lunch..nasik la apa lg..nak buat camne..perut dah lapar...apa nak citer ek...tak de citer yang best2 pon..cuma skrg ni berjerebu teruk..kita cuma bimbang kan awa..sebab dia..ade allergik ngan debu2 semua ni...tu yang kesian tu..hr tu tahun 2005 kalau tak salah yang jerebu tebal tu..habis gatal2 badan dia...sian sangat..mujur masa tu nak balik kg..jadinye tak la teruk sangat dia terdedah ngan jerebu tu.kat kg ok.nampak gaya kena beli mask utk dia...
keadaan sekarang ni memang tak elok pun terdedah pada persekitaran tp nak buat camne..kena keluar jugak huhuhu....

okla tak tau nak citer apa...kita nak tgk citer jap..citer kartun hahaha...okla see u all in next entry bye....





2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin