Thursday, October 15, 2009

I am back to work

Salam sayang utk semua hehe, (tetiba sayang la plak kan)

kita dah start kerja hr ni setelah ber MC dan juga berkursus..semalam baru balik dari INTAN kemaman, berkursus 3 hr di sana...hr ni plak terasa serba salah kalau tak datang opis sebab minggu depan dah nak kena outstation tu yang datang jugak tu..kena tahu apa yang nak kena bawak semua.masa gi outstation .huhuhu

kesihatan kita makin ok..alhamdulillah kekadang terasa sakit sket2 biasalah br 2 minggu ..kalau ikut nak berehat lagi tp kerja dah menunggu..susah gak..bila sakit tp banyak kerja menunggu...hmmm...serba salah pun ade semua ade....

okla u olls setakat ni dulu...nanti kita update lagi ek..bye...




3 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin