Friday, October 30, 2009

Update Jumaat

Salam semua,

diam tak diam..dah sebulan kita had operation tu....sekarang ni kesihatan kita makin ok la kot berbanding dulu...alhamdulillah ....the best part is..semua benda dah boleh makan..the worst part is...takut tak terctrl sebab dah boleh makan semua hehehe....tp yang berlemak kena elakkan..tp kadang2 makan jugak..no choice..apa lagi kalau kat opis...ataupun berada di luar pejabat..tu masalah..kalau kat umah..still lagi boleh pilih la nak makan apa...

mujurla kita cepat buat operation tu..kalau tak..tak tahu la kan...sebab dr kata masa lepas operation tu..kita punye hempedu tu dah merah dah...nasib baik dia tak pecah ke apa..huhuhu..mujurla kan...

okla kan..setakat ni je..nanti kita update lg..dah lama tak bergambar..kita try update weekend nanti..k..bye






1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin