Sunday, January 31, 2010

modern or english style??

Hubby dan kita asyik gaduh pasal ni je..lately...

hubby suka modern ..kita suka english...hubby skrg ni beli perabot more to modern style..kita plak suka english huhuhu....

hubby cakap apa..ruang tamu dia punye..modern ...dan kita amik ruang bawah tangga tuk buat english corner..tak patut tul hubby aku tu huhuhu..sian la kita ni....

Kita pun sebenarnya tak nak bagi serabut2 rumah ni....hiasan english but simple je..tak nak cam kuarters dulu ...kita pun paham gak ...sapa nak kemas tu???? kita la jugak sebab tula..sendiri mau ingat huhuhu.....skrg pikir nak mop lantai pun pikir 2 3 kali huhuhu..

so kita tengok sapa yang menang hehe..gambar rumah akan dipaparkan kalau ade konsep yang menang heheh...

okla u ols see u in next entry byeee






2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin