Saturday, May 21, 2011

makan2 at sakura kristal JJ Au2



2 minggu lepas, pi JJ Au2..sebab kita ada hal ke KL...sebelum tu ingat nak makan nasi ayam kampung kat jln semarak area UTM semarak tu,,,last2 tengok ramai sangat orang..last2 ke JJAU2..plan nak makan johny's penuh..nak gi makan kenny rogers tak jumpa kat mana ,...hehe padahal ada je kenny rogers kat situ ..last2 ke sakura kristal




anak2 makan spaghetti


kita minum air pisang heheh


ni apa ntah nama nasi goreng indonesia ke apa..ntah lupa..la

satu lagi menu butterprawn..maklumla tak pernah rasa butterprawn..1st time rasa..not bad..boleh la sapa2 nak makan kat sini hehe

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin