Wednesday, June 1, 2011

Nenek meninggal


Hari ni kita teramat bad mood...tak taula...agaknya cik 'P' nak datang kot..yela lepas bersalin..cik 'P' tak datang2 lagi huhuhu.....

lepas tu mendengar berita nenek meninggal kat kg...sedihnyaaaa tak dapat nak balik...semoga rohnya dicucuri rahmat dan diletakkan di kalangan orang yang beriman....

kita sayang nenek kita tu..dia je yang tinggal..sekarang ni dia pun dah tak de...belah ayah tinggal mak sedara kita sorang lagi....semoga mak sedara kita terus tabah...sebab 3thn berturut2 dia kehilangan orang tersayang...tahun 2009 lepas raya suami dia meninggal, lepas tu ayah kita meninggal, tahun lepas bapak saudara kita meninggal , tahun ni nenek kita pulak meninggal..hmmm.....

sedih :(

3 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin