Saturday, May 12, 2012

malam2 ni

Salam malam ini,

hubby pi kelija malam ni...so ammar dah tido cuma azzahra jela...biasalah tu dia akan tido bila kita tido je...teringat sebenarnya kisah peserta saya masa kat banting baru2 ni...sedih sangat tp mujurla hubby dia selamat...

hari rabu lepas...biasalah saya..kalau saya ngajar sistem insyaAllah takkan ada kelas malam..habis2 kul 6 lebih habis...sebab yang malam tu saya ganti lepas minum petang...petang rabu tu baru hari pertama kursus la...lepas minum tu peserta dari KB.....menangis2 sambil lambai2 ke arah saya rupa2nya dia beritahu husband dia terkena renjatan elektrik waktu bertugas....saya terkejut...kakak tu sebenarnya dia baru recover from breast cancer saya tak nakla dia susah hati...waktu tu rakan dia...bgtau yang hubby dia meninggal pada saya tp tak lama lepas tu hubby dia sedar kembali..saya rasa mungkin hubby dia pengsan selepas terkena renjatan..mujo kali ni bengkel saya ada urusetia yang sangat baik..kalau tak semestinya saya dan adik pembantu kena hantar pi LCCT untuk tukar flight dia..tp saya sanggup menolong apa saja..asalkan dia selamat balik KB....

saya sangat terkejut ..dengan kejadian tu sebab tak pernah lagi bengkel saya terjadi cam tu....saya duk berbalas mesej ngan EO(pen peg tadbir) yang datang sekali dengan kakak tu..
(wakil agensi 2 org) mengenai hubby dia ni...diaorang selamat sampai ke KB malam..hubby dia dimasukkan ke ICU..terbakar badannya organ dalaman rosak...

tp apapun saya doakan suami kakak tu sembuh seperti sediakala...kakak tu sagat baik..waktu saya di KB..bengkel bersama agesi tahun 2010..dia yang bawak saya jalan2 ke wakaf che yeh dan pasar siti khadijah,..takkan saya nak lupakan jasa orang....saya sangat2 berharap semoga dia tabah terima segalanya...








0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin