Sunday, July 1, 2012

bersantai di pantai bukit kluang, besut

ni gambar waktu bulan 5 lepas, lamanyaaaaa huhuhu waktu anto adik ipar balik ke IPG sambungkpli  J-Qaf
sempat bersantai di pantai ni..pantai ni dah biasa kita pi sebab waktu btn sekali, waktu belajar skali...bukit tu pun dah pernah panjat huhuhu...kalau teringat tak nak naik bukit..tak sukaaaaa huhuhu....kita ni kurang suka sket lasak2 ni huhuhu


ni ammar ngan kakak ..makan aiskrim tuuu



santai makan bekalan plus beli makanan kat pantai tu

berebut ke hape ni huhuhu

ok la yang tu je bye bye

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin