Thursday, July 26, 2012

MC

Lately kan..saya asyik tak sihat je...environment opis kot...hahaha....

semalam mc ...malasnya nak masak bukak pose..dgn hidung yang tak memberi kerjasama..saya tido dan bangun kul 3:30 selepas tido.petang saya terfikir..(sambil letak jari kat dagu) saya nak masak ke..atau nak ajak berbuka kat luar..badan memang tak larat...tp memikiorkan ada banyak pinggan dalam sinki yang saya tak handle waktu bukak pose dan sahur malam sebelumnya...(sebab lepas berbuka selasa tu saya betul2 flat) saya bangun utk tengok lauk sahur pastu saya tido balik..so petang semalamla saya mengerjakan semenya..

saya terfikir masak ke berbuka...last2 saya terfikir saya nak masak nasi lomak la...so nasi lemak la..kuar rumah amik daun pandan....kalau ada anak2 leh suruh amik daun pandan ehheh...masak nasi , masak sambal ikan bilis, rebus telur dan masak sambal sardin utk anak2....so settle dalam kul 5:30 saya nanti hubby saya balik untuk amik anak2 plak...

so settle menu hari ke 5..hari ni nak masak apa lak ye...huhuhuhu








2 Lovely Comment:

ati shariffuddin said...

my family decided, nk gilir2, sehari masak, sehari beli... sbb kami2 ni x larat nk masak hari2.. huu

vogue2704 said...

hehe...kadang2 malas nak berebut kat pasar ramadhan tu..tu yang masak tu hehe

Blog Widget by LinkWithin