Wednesday, August 1, 2012

salam ramadhan yang ke 12

salam,

dah 12 ramadhan...waa tak percaya saya...cepatnya waktu berlalu..tp tahun ni saya rasa saya penat melampau la ..tak tau nape..nak masak sahur pun rasa cam malasnya,....mengantuk je..kerja nye..huhuhu...saya rasa saya memang tak cukup rehat dari sebelum puasa bila masuk je puasa badan jadi makin penat....bestnya kalau ada orang gaji bukak je mata ada je makanan terhidang atas meja ...huhuhu..angan2 jela ko huhuhu..

okla yang tu je...semoga saya jadi makin kuat dan kurang penat ....ada 18 hari lagi ni....ambikla peluang yang ada untuk beribadat...saya sangat bersyukur tahun ni sebab saya dapat pi terawih sebab surau depan umah....hehe,,dah 9 thn tak pi..sebab anak2 kecik2 lagi...skrg anak2 dah besar,,kecuali ammar jela...
boleh la pi dari tak pi langsung ehheh...

okla yang tu jela saje nak update..bye bye







0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin