Tuesday, September 25, 2012

Hmmm...pandangan saya tentang tudung fareeda

skrg ni....fareeda ni jadi hot huhuhu..ramai giler orang beratur nak beli tudung fareeda saya pun terkejut bila saya gi butik fareeda huhuhu....masa tu saya baru je nak berjinak ngan tudung fareeda..mula2 saya pun tak berapa sangat jugak..sebab katanya tudung ni pendek..tp kan...ada xl rupanya...barula tahu..sejak tu saya try beli mula2 selai...pastu 2 helai..pastu banyak2 helai ehhehe.....cam dah kena mandrem..apa pun betulla tudung ni cam berhantu huhuhu..takuttt terbeli lagi hahah....

so doakan la saya agar saya tak terjebak sangat lalalala.....(saya rasa kan saya bertambah comel bila pakai tudung fareeda ..huhuhuhu uweeeeekkkkkk) padahal terpaksa kata cam tu sebab dah banyak duit abiss..huhuhu....

kena menginsapkan diri ni...sebab dah banyak habis duit huhuhu






2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin