Thursday, February 28, 2013

bergdauh ngan budak ni


saya kan...asyik bergaduh manja2 ngan azzahra...ngan saya dia selalu sentap.,.ke ummi dia yang sentap...huhuhu...cam malam tu....saya suruh dia tido,..sebab dia sangat la susah nak tido...geram pun ada..puasla suruh..tp tula dia asyik menjawab je...kadang2 kul 1 pun boleh lagi tgk tv...huhuh.

saya suruh dia tido..tp dalam masa yang sama..saya suruh dia garu2 manja kat belakang saya...tiba2 dia marah saya dia kata "ummi ni tadi suruh tido pastu suruh adik garu pulak" dengan nada marah dia..lawak pun ada saya rasa..hehehe....agaknya ummi ni nak apa...kejap suruh tido kejap suruh garu huhuhu..tp memang serius..dengan abah dia je dia tak sentap..dengan saya kejap2 sentap, salah cakap pun sentap...tak bagi basuh sayur pun marah(masa dia tolong saya kat dapur)..siap tulis kat tupperware ummi tak comel huhuhu sentap ummi ok..sebab ummi bajek ummi comel sentiasa huhuhu..

itula dengan abah dia dia sentiasa baik.jarang nak sentap...menjeles tau ummi mu ini..huhuhu

0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin