Tuesday, March 19, 2013

Handbag branded??


Adoiyai minggu lepas saya dengar reset minda bersama prof dr Muhaya...huhu terkesan di hati saya ni...tajuk dia reset minda isteri...dia cakap...cam ni lebih kurang ....pompuan pakai baju kemeja pakai seluar, pakai handbag branded pastu berjalan ..suka sangat dia kata....huhuhu...apa ada pada bag branded tu..kat rumah tak pakai pun huhuhu..tujuan nak bagi orang tengok je...alangkah ruginya dia kata..huhuhu...

nasib baik tujuan saya pakai handbag cam tu bukan sebab nak menunjuk tp sebab nak ketahanan dia tu...saya cuma ada satu dua je handbag..huhuhu....sebab saya pernah beli bag yang tak de jenama ...2 bulan pakai putus tali bag....2 bulan pakai....dalaman dia dah rosak huhuhu...dah la saya pakai lasak....tu la tujuan membelinya..tp kalau saya pi training bukan beg tu yang saya bawak saya bawak beg galas je...huhuhu...sonang hehe

tp antara beg2 branded yang paling saya tak berkenan LV...hmmm.....nape ek..sebab saya tengok beg tiruan  sama je design dengan yang original(penggemar LV jgn marah saya.jangan nak sentap hokeyyy hehehe..saya berhak suarakan apa yang saya suka apa yang tak...)....tp kalau sesapa pakai saya tahu siapa pakai original sapa yang tak..ehehhe.,...

kena baiki balikla kot tujuan kita pakai sesuatu .,..mcm tudung ke...brooch ke...baju ke...untuk sapa sebenarnya kita pakai semua tu..niat tu camne....so reset your mind...ke arah yang lg baik....kita berhak untuk berubah...sayangi diri kita...







0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin