Wednesday, March 13, 2013

otak saya perlukan rehat

saya sangat penat sebab minggu lepas saya tension menyiapkan assignment saya huhuhu 1 minggu plus sabtu ahad tu huhuhuhu...pastu minggu ni saya training lagi,....sangat penat otak saya ni....
dan dah 3 ari saya ganti pose termasuk ari ni tengah pikir esok nak ganti lagi tak huhuhu.....perasaan saya sekarang adalah nak balik dan nak tido...training saya dah habis dah la huhuhu....

esok will be my special day....my 10th anniversary ...10 thn dah kawin..hmmm pelbagai suka duka....macam2 la...hmm......

esok kalau rajin saya wat la special entry,..silap ayat bukan rajin tp kalau sempat....sebab 3 ari tak masuk opis rasa cam banyak je benda nak kena wat huhuhu

ok muka tak nampak...muka poning plus ngantuk plus mcm2 lagi la tambah la sendiri...huhuhu








1 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin