Friday, April 19, 2013

pengalaman pertama bekam

Saya kan tak berapa sihat lately, badan saya berangin ,

last2 selasa minggu ni saya dah tak tahan sakit wooo bila diserang angin, hubby amik pastu balik hubby kata jom pi HPA..kita buat test kesihatan, saya pun pi...kat HPA sekarang(pomot sket) ada test untuk kesihatan , dia punye betul tu 99.9% so saya buat test..electromagnetic test...dia bgtau seme la....pastu habis bagitau...
akak tu suggest buat bekam mcm2 saya bagi alasan....tak nak buat dooo....pastu hubby suruh jugak..ok ....buatla...best gak...buat 7 cup ..rm70.....betul badan saya banyak angin dan toxin..yooolaaaa....nak buang mana toxin tu kan..cara bekam dan detox..tak la lama sangat...kata sejam..tp bestla..tengok darah kotor kuar..angin memenuhi cup...waaa...menakutkan.....

tp rasa ringan, masalah angin saya bukanlah 100% selesai still ada lagi..tp takpela buat amalan bekam ni sebulan sekali.....pastu pas habis bekam....saya gi klinik amik ubat angin...dan saya dapat MC la ari tu....







0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin