Wednesday, June 12, 2013

Hmmm blog ini memang tak glamer

Hi korang...ni baru balik dari Taklimat di ENSTEK,

Hmmm,....saya terpikir....apa nak jadi ngan nasib blog ni..kita memang tak link kan ke FB, tak bgtau kengkawan,..,..tp ada gak yang tahu..malu sebenarnya..tp apa tujuan blogging kalau malu..nak suruh sapa baca hahahaha....


saya ada beberapa anonymous komen supaya saya public kan blog ni....hmmmmm........ada kah saya bersedia....okla....saya akan fikir dulu ...hmmmm.........


tp i maluuuuu la hahahha(tak boleh blah sangattt)

2 Lovely Comment:

attyfir said...

kty pun kawan2 rapat ..ngn sedara mara , kty tak tau kty ada blog..malu seh.tulis ngarut2 nak kasi org baca . :)

vogue2704 said...

betul sebab kadang2 kita tulis apa yang ada dalam hati kita...kot org terasa hati plak hehe

Blog Widget by LinkWithin