Tuesday, July 30, 2013

hari ni dah 21 ramadhan

Salam,

saya sebenarnya sakit hati tak dapat nak luah dengan kata2.....saya melakukan sesuatu bersebab kalau tak buat apa saya suruh buat kalau tak de sebab..ingat saya saja2 nak suruh agaknya....bukan saya yang nak kena jawab kalau ada apa2 tanggungla sendiri huhuhu.....saya dah menjalankan tanggungjawab saya hmmmm.....tp tula Allah je yang tahu....

sorila korang sebab kena baca luahan pulak...gerammmm dennnn ni haaaaa.....

kita ni orang melayu ada adat dan budaya...cuba cakap atau tulis dengan bahasa yang baik..ini tidak...macam kata P. Ramlee dalam citer madu tiga dah tua pun bodoh...fikir sikit apa yang kita nak tulis tu sakitkan hati orang ke tak....dahla yang kita suruh buat tak buat..pastu persoalkan kerja kita plak...ish sakit hatiiiii....

dahla saya bagi tempoh untuk diri saya sehingga hujung tahun..lepas tu chow chin chowwww.........


0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin