Friday, July 12, 2013

Sudah 3 ramadhan

Alhamdulillah 3 ramadhan bersamaan jumaat,

sori tak de gambar makanan..hari pertama sampai rumah dah kul 6:30 kot,..masak2 dah kul 7:15 baru siap,.tak sempat nak amik gambar..nasib baik ada lauk sahur..jadi tambah2 jela.,...dan alhamdulillah jugak saya tak de masalah langsung dengan anak2 saya semua puasa...tak de yang merengek...cuma azzahra je duk mengadu petang..lapar ummi huhuhu...sian....

saya dah biasa ajarkan diaorang puasa awal..maksudnya awatif puasa sejak dia umur 6 tahun lagi....penuhnya masa umur 7 thn ke atas....aimin tahun lepas baru puasa..pun penuh...jadi senang tahun ni...azzahra pun sama..dah diajar dari 5 thn lagi...Allah kurniakan saya anak2 yang senang sangat nak puasa saya tak perlu nak suruh2 nak paksa2....alhamdulillah...

so malam semalam saya MC..saya tak sihat...saya sakit kepala...jadi ....sempatla saya masak kat umah....masak kangkung goreng air, ayam masak merah dan panaskan lauk ayam masak kicap masa sahur....tu saje menu semalam..yang penting kenyang..nanti la ada masa nanti saya post gambar apa yang saya masak...itu saje byeeee.....

0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin